Друзі, як ви знаєте (бо я писав про це і навіть відео знімав) — з кожним днем люди все частіше купують у ЛЮДЕЙ, а не у компаній. Це можна дуже легко прослідкувати:

Що вам на думку приходить, коли я скажу “Тесла”? Ілон Маск, правильно. (Людина)

А коли я скажу “Apple”, про кого ви подумаєте? Про Стіва Джобса, чи не так? (Теж людина)

Ми тепер користуємося послугами і купуємо продукти, тому що знаємо, хто за ними стоїть. Ми знаємо історію, цінності цих людей. Ми розуміємо їх. І нам вони цікаві. Саме тому ми купуємо те, що вони нам пропонують.

В сьогоднішній момент глобалізації і соціалізації, ми більше не хочемо купувати у просто великих брендів і компаній, не розуміючи особистості, яка стоїть за цим всім. Навіть купуючи кросівки Nike, ми згадуємо того футболіста, який їх рекламував.

👉 Тому що, знаючи особу, ми довіряємо, а якщо довіряємо, то купуємо.

І це стосується не тільки великих компаній і брендів.

Як ви помітили, останнім часом на Фейсбук з’являється все більше експертів у різних галузях: веб-розробка, дизайн, продавці, блогери, коучі, поліглоти, викладачі іноземних мов і тд.

Все це — експерти у своїх галузях, які надають послуги онлайн або офлайн, але їхні клієнти приходять до них саме завдяки соцмережам.

Чому? Тому що знають їхню історію, їхні думки, стиль життя і бачать їхню експертність.

Навіщо? Щоб вирішити свої проблеми (задачі) і покращити своє життя. Наприклад, вивчити англійську, почати подорожувати, або навчитися грамотно вести перемови.

І професії, якими ви можете допомогти світу насправді майже не мають меж.

Недавно я працював з людиною, яка займається напротехнологіями. Ви знаєте, що це таке? Ні? І більшість людей це теж не знали. (Напротехнології – це метод, який допомагає подружнім парам завагітніти природнім шляхом).

Але ми почали писати про це, заповнили грамотно профіль, і тепер створюємо сайт. Як результат: перший пост набрав 550+ лайків і 350+ поширень (!), залучивши у бізнес клієнтки 2 замовників, які вже оплатили навчальну програму (вартість $300), і ще з десяток нових клієнтів, які знаходяться на етапі обдумовування.

Тож ведення персонального бренду через соцмережі є актуальним для любих професій. Крім того, якщо все робити грамотно, то вже дуже швидко, ви можете покинути свою основну роботу і стати фрілансером – а це свобода. Свобода в графіку, можливості обирати собі самому клієнтів, з якими хочеться працювати і свобода працювати з того місця, якого хочеш (хоч з Іспанії, як я).

А ще знаєте що? Експерти вже відкрито говорять, що в 20-21 роках нас чекає світова криза. В цьому немає нічого дивного, тому що кризи вже давно не було. Тож вона точно буде. А криза це: скорочення робочих місць, зниження зарплат, подорожчання продуктів. І звичайно: зменшення кількості покупок.

А це означає, що буде погано. Але! Погано не буде тим, хто є експертом у своїй ніші. Тому що, як я не як, а людям прийдеться купувати. І у кого вони будуть купувати? Правильно, у експертів. А найкращий шлях довести свою експертність – соцмережі.

Тому друзі, бажаю вам в 19-ому році почати піарити себе та використовувати можливості соцмереж на всі 100%. Бо крім того, що це принесе вам клієнтів, нові знайомства та гроші, так це ще й вбереже вас від кризи, до якої ми всі готуємося.

P.S. А для тих, хто вирішив, що йому потрібен персональний бренд і він хоче зарекомендувати себе як експерта – щиро запрошую на мій курс “Facebook для експертів”. Всі деталі тут

Ви можете замовити розробку сайту (клікайте на фото):